Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2023 13:34 - Поздравления
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1711 Коментари: 20 Гласове:
7

Последна промяна: 19.07.2023 14:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не познавам колегата съблогърcefulesteven почти не съм  влизал в блога му. Щеше да си и 
остане непознат за мен, ако  компанията от" образовани, богати и ерудирани" не бе го емнала. Полюбопитствах и попрочетох това и онова от колегата и останах с добри впечатления  -богат език , отличен правопис и собствено мнение. Бил необразован, а коментарът срещу му неграмотен , все едно дислектик го е писал:) Колко му били доходите питат" богатите ерудити" Не знам какъв е имотният статус на колегата, но знам, че голям дял в човешките прогрес и култура  имат титани без пукната пара в джоба и крайно лош бит-без панелка и без клавиатура "бедничките" Веднага се сещам за паметник на Бах с извадени джобове-нямал е клавиатура, голямата му челяд често е била без храна-с две думи некадърник-не е ходел в Лидъл и Кауфланд...
В интерес на истината, когато прочетох че някой е заплашил с убийство Тагарев, си пимислих, че това го е направил не в ред човек и доколкото знам министъра, то той не би изпуснал нищо което би му послужило за реклама.
Прочитайки обаче съдържанието на писмото виждам, че то е писмо на огорчен и ядосан човек, който с право прави аналогия на това което се случва с минал, но също безумен и кървав период  И понеже споменах Бах, който почти три десетилетия  твори в Лайпциг, няма как и да не се сетя за един велик Българин , който по категоричен начин осъди този безумен период от цивилизацията на човечеството-или по точно липсата на цивилизация, заменена от несвобода, расизъм, човеконенавист...
Сега сме в подстъпите на подобен период и първото нещо което се прави е да се заглуши и най малкия опит за разграничение от безумието което ни се налага, чрез не достатъчно умни и доста посредствани политици, готови кастрати да станат, само и само да се харесат на по Западния свят
Случаят с Тагарев  е като римейк на афоризъм от Фуше
-Дайде ми две думи написани от някого и аз ще съумея да го обеся
И го е правил херцог Жозеф Фуше, но за разлика от Тагарев и много "градеж/ е оставил Фуше, доколкото нашият господин е една "фабрика " за фекалии и нищо повече
На блогърската компания от ерудити давам безплатен съвет-мокри кърпи на челото, а на колегата Цефулестевен поздравления



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Това е трол, ангажиран към троловата фабрика на отдела на ФСБ в България,
19.07.2023 14:08
президентството ни. Мозъкът му е нагънат като корема на Дяялан Пеевски след работна вечеря.
В Западна България за такиви като него имат един лаф:
Ни съм го чул, ни съм го видел, ама да ти е драго да му Ебиш майкята!!!!!!!!!!!!!1
цитирай
2. vencivaleri1951 - "ЕБМ Костак
19.07.2023 14:25
за мене си простак
ЕБМ ти казвам
с теб не искам да приказвам"
quote=planinitenabulgaria]президентството ни. Мозъкът му е нагънат като корема на Дяялан Пеевски след работна вечеря.
В Западна България за такиви като него имат един лаф:
Ни съм го чул, ни съм го видел, ама да ти е драго да му Ебиш майкята!!!!!!!!!!!!!1[/quote]
цитирай
3. getmans1 - ???
19.07.2023 14:41
14. vencivaleri1951 - Не мога да прочета всичко Гетьо
01:05
А и не ми трябва за да смятам, че човек не може да бъде унищожаван за убеждения, за четмо и писмо Ти подскачаш, че признали този и онзи за чуждестранен агент, закрили му вестник, студио, сайт...осъдили
И изведнаж сега за написано или изговорено подкрепяш извършени , или бъдещи репресии за хора които са на различно мнение от твоето, пишат различни статии от теб. Ами да вземем и да оправдаем убийството на Райко Алексиев защото сатирата му срещу Сталин наистина е убийствена. Или да приветстваме /нищо чудно и да го правиш/ погубването на блестящи интелектуали в средата на 20те на миналия век от сатрапите на Кобургите и Цанков Гайтанджиева не я знам, но близко познавам доцент Вацев Той от доцент не мръдна ни при предишната, ни при сегашната власт. Не бе ОФпослушен, не е и днес демократонаведен.
А колегата му Огнян Минчев преди 10ти се възмущаваше от слободията Вацева, днес вероятно потрива ръце, че " слободията" е в рисков списък
Днес профсъюзите публикуваха изследване в което
казват че на работещ са необходими 1400лв нетни за издръжката му-тоест нетната средната работна заплата не стига за издръжката на получаващия е, тоест , че 2/3ти от работещите в България не могат дори себе си да издържат, а за пенсионери да не говорим В блога вероятно само ти от пенсионерите си над тази "летва" Това са проблемите на България, а не Украйна и Русия. Политици и висши чиновници вкарват войната в дневния ни ред за да заметат реалните наши проблеми-мизерия, корупция, престъпност В случая така добре се вписват посочените в "Миротворец", нарочения за "всенароден" линч български президент и въобще оскотяването на все по малобройния и измъчен българин. Не дай Боже да ударят некого от този списък и вие ерудитите в блога има да тържествувате, както тържествувахте когато си отиде един съблогър с когото бяхте в "разпра"-за жалост забравих името му.
За жалост не разбираме "колко проста и логична" е
онази с косата и след нея забравата

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Става въпрос , че някой се е направил на Господ и решава , кой да живее и умре.
.............
Не съм прочел нито ред от госпожа гайтанджиева, но няма как да симпатизирам на правещия се на "Че", когато негови съмишленици/или той техен/ заплашват живота на мои сънародници


... И ОТКЪДЕ СИ СИГУРЕН, ЧЕ НЯКОИ СЕ ПРАВЯТ НА ГОСПОД ? Така ли ти казват от ТАСС?

цитирай
цитирай
4. vencivaleri1951 - Естествено е да чета и ТАСС
19.07.2023 15:52
Но не си падам кой знае колко Консервативна медия и "купон"малко в нея
А иначе чета и украински медии-цитирах дори Юрий Игнат
Хайде попитай ме защо?
И ако си забелязъл мен ме интересуват предимно българския интерес и българските проблеми, а аз не съм прочел в ТАСС много време ни ред за България-не ни броят за живи

[quote=getmans1]14. vencivaleri1951 - Не мога да прочета всичко Гетьо
01:05
А и не ми трябва за да смятам, че човек не може да бъде унищожаван за убеждения, за четмо и писмо Ти подскачаш, че признали този и онзи за чуждестранен агент, закрили му вестник, студио, сайт...осъдили
И изведнаж сега за написано или изговорено подкрепяш извършени , или бъдещи репресии за хора които са на различно мнение от твоето, пишат различни статии от теб. Ами да вземем и да оправдаем убийството на Райко Алексиев защото сатирата му срещу Сталин наистина е убийствена. Или да приветстваме /нищо чудно и да го правиш/ погубването на блестящи интелектуали в средата на 20те на миналия век от сатрапите на Кобургите и Цанков Гайтанджиева не я знам, но близко познавам доцент Вацев Той от доцент не мръдна ни при предишната, ни при сегашната власт. Не бе ОФпослушен, не е и днес демократонаведен.
А колегата му Огнян Минчев преди 10ти се възмущаваше от слободията Вацева, днес вероятно потрива ръце, че " слободията" е в рисков списък
Днес профсъюзите публикуваха изследване в което
казват че на работещ са необходими 1400лв нетни за издръжката му-тоест нетната средната работна заплата не стига за издръжката на получаващия е, тоест , че 2/3ти от работещите в България не могат дори себе си да издържат, а за пенсионери да не говорим В блога вероятно само ти от пенсионерите си над тази "летва" Това са проблемите на България, а не Украйна и Русия. Политици и висши чиновници вкарват войната в дневния ни ред за да заметат реалните наши проблеми-мизерия, корупция, престъпност В случая така добре се вписват посочените в "Миротворец", нарочения за "всенароден" линч български президент и въобще оскотяването на все по малобройния и измъчен българин. Не дай Боже да ударят некого от този списък и вие ерудитите в блога има да тържествувате, както тържествувахте когато си отиде един съблогър с когото бяхте в "разпра"-за жалост забравих името му.
За жалост не разбираме "колко проста и логична" е
онази с косата и след н
цитирай
5. pantaleev - Някой да ме ощипе!
19.07.2023 16:02
Доживях някой да нарича Цефул - трол! И то Дядя Костя планинарчето.
Иначе много неща не знаеш Венци. Преди години Стефан Кръстев беше част именно от групичката която сега го плюе. Беше някаква ерес да напишеш нещо против него.
Надявам се Стефан Кръстев да е осъзнал че не всеки който те критикува ти е враг и не всеки който те хвали е приятел!
цитирай
6. radostinalassa - Дразни ме, че е затворил коментарите...
19.07.2023 17:24
Сигурно му пише доста сволочъ.
цитирай
7. petgrig - Хеееех!
19.07.2023 17:33
Чи ка няя да го поздравяваш кат падна до тролското ви нИво и се готви да ви задмине:)
цитирай
8. radostinalassa - Защо го пускаш тоя...
19.07.2023 17:40
Тоя е прозд, както казваше Фуна, Господ да я прости, и винаги ме трие, защото съм права, а той е платен соросоид или прозд човечец.
цитирай
9. анонимен - Благодаря ти от сърце за закрилата, ...
19.07.2023 19:49
Благодаря ти от сърце за закрилата, добри човече! Аз съм Стивън Кинг, най-великият български писател след Вазов, а може би още по-велик. А най-ценното ми качество е, че обожавам Путин като теб!
цитирай
10. анонимен - А тоя ме мрази до смърт, защото е гаден укропитек!
19.07.2023 19:49
petgrig написа:
Чи ка няя да го поздравяваш кат падна до тролското ви нИво и се готви да ви задмине:)

цитирай
11. анонимен - Затворих ги, защото някои келеши ме псуват. Те са укропитеци.
19.07.2023 19:50
radostinalassa написа:
Сигурно му пише доста сволочъ.

цитирай
12. анонимен - Онова ненормалното нещо, дето ме ...
19.07.2023 19:53
Онова ненормалното нещо, дето ме имитира, пак е полазило.
цитирай
13. анонимен - Да правиш апология на тотално не...
19.07.2023 19:55
Да правиш апология на тотално некадърния, тотално неграмотен и тотално неадекватен цървул значи, че си пълно куку.
Айде да се запилеете двамата в путландия, м?
цитирай
14. radostinalassa - Лъжеш на дребво - 01. 2023 г. Това са 6 месеца имитация.
19.07.2023 20:38
radostinasassa написа:
Онова ненормалното нещо, дето ме имитира, пак е полазило.

Въпросът е да не ме сбъркат със смрадливия бот.
цитирай
15. radostinalassa - Виновен е блога, че не трие тези имитатори. Трупа печалби от Сорос.
19.07.2023 20:39
radostinasassa написа:
Да правиш апология на тотално некадърния, тотално неграмотен и тотално неадекватен цървул значи, че си пълно куку.
Айде да се запилеете двамата в путландия, м?

цитирай
16. radostinalassa - Ако блогът фалира без смрадливите си ботчета...
19.07.2023 20:41
които имитират блогъри, отразяващи мнението на 82 % българи, къде ще пишем тогава? На мене ще ми направят 11 сайта.
цитирай
17. radostinalassa - Това М говори, че са...
19.07.2023 21:17
от четата на Гого слабака. Откъде да е този тулуп?
цитирай
18. morskipesni - Да, на същото мнение съм.
19.07.2023 21:38
Имаме работа с умен и достоен човек, който дори с автоирония признава грешките си.
цитирай
19. vencivaleri1951 - Чак пък да го обожавам
19.07.2023 21:46
Кабаева ми харесва повече:)
А Сериозно ако говорим, няма как Путин да е моят човек в Русия-аз съм комунист, Путин за малко да маргинализира КПР За сега съм зад него, защото му просветна.
До преди войната наричаше тези които искаха да удушат Русия партньори, колеги и набута много инвестиции на Запад, които днес са скрап За сега ще борим общия враг, по късно отново ще сме от двете страни на барикадите Надявам се е разбрал че Капиталът /роден и чужд/ е безроден и застанеш ли му на пътя се стреми да те унищожи. Учил го е, практично, или не го е забравил


cefulsteven написа:
Благодаря ти от сърце за закрилата, добри човече! Аз съм Стивън Кинг, най-великият български писател след Вазов, а може би още по-велик. А най-ценното ми качество е, че обожавам Путин като теб!

цитирай
20. petgrig - ВВ
19.07.2023 22:29
пак тъ праат на луд ма ти вопще не се усещаш:)
цитирай
21. vencivaleri1951 - Така ли смяташ
20.07.2023 19:24
Написаното бих го казал и на путин, ако имах възможност Бегай решавай тестове за МЕНСА заедно с Пискова

petgrig написа:
пак тъ праат на луд ма ти вопще не се усещаш:)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5129818
Постинги: 1378
Коментари: 19710
Гласове: 5500
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930